23:01

Tja, idag vaknade jag av min inbyggda väckarklocka 08:15 och kunde inte somna om så jag låg och gjorde ingenting i 45 min innan jag gick upp och väckte syrrorna och kollade på julkalendern xD Typ knäppaste programet, men jag hade inget annat för mig... Sen fick jag städa lite och kolla på TV innan mamma, pappa och jag åkte till Skärholmen för att köpa julklappar. Sen åkte jag vi hem för att baka ett eller snarare fyra pepparkakshus, mitt blev finast ;P Har kollat på lite gammla filmer från när jag var liten, fett pinsamt! ;P

Ska kanske gå och joina min familj som kollar på någon film...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Navel:D Dom filmerna måste jag få se^^<3

2008-12-21 @ 14:44:55
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0