23:28

Idag var det jullunch med släkten, det var kul :D Fast börjar tröttna på julmat, lekte lite lekar med kusinerna så de inte skulle dö av tristess (eller vad det nu heter och stavas) Fick vakta min minsta kusin så att föräldrarna kunde äta...
När vi kom hem kollade vi på Grinchen som gick på femman, fast jag somnade i slutet ;P Efter det började Gossip Girl, och då va Taylor Momsen med igen, först är hon den lilla flickan i Grinchen och i Gossip Girl är hon Jenny. Avsnittet var bra, fast jag trodde att det hade slutat, men men blir alltid glad av att se på Gossip GIrl ;P
loiygb
I Grinchen                                                      I Gossip Girl
När allt TV tittande var slut pyntade vi våra pepparkakshus, mitt blev helt mobbat för godiset åkte bara ner och taket var löst. Men det fastnade några godisar på. Sen kollade vi klart på 27 Dresses, hade böjat kollat på den innan vi åkte till jullunchen. Den var bra, fast har sett den innan, så jag visste typ allt som skulle hända...

Tack o hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0