23:54

Jaa gott folk. Hoppas att ni har haft en trevlig jul, ätit mycket pepparkakor så att ni har blivit snällare? Inte? Nähä okey, men då räcker det väl med godhet då...
Jag har fått många bra julklappar :D
- EN NY KAMERA
- Gossip Girl, med linnea
- Ugly Betty 1 & 2
- Dator fodral
- Kamera fodral
- Minneskort
- 300kr
- Hjärt halsband
- Fina örhängen
- Ny parfym
- Och andra saker jag inte kommer ihåg just nu...

Under den här veckan har jag;
23 - Pynta granen
24 - Julafton med släkten
25 - Uppätning av julbord med mormor, morfar, farmor och Erik
26 - Träffat Frida och sedan åkt hem till Idunn för att fira "lilljulafton"
27 - David och Malin kom över för att se vårt nya kök och äta julbord
28 - TV, Frida kom över
29, imorgon - Handbolls tittande tror jag....

Sen har det inte hänt så mycket som jag kan skriva om, men det har ju varit så mycket att göra, så många att träffa.

Om inte det kommer något ytterligare inlägg så,

GOTT NYTT 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0