Lördaaaag

Mamma väckte mig vid halv nio, då jag var helt slut. Men det visade sig att jag skulle åka in till Skärholmen för att bli sminkad :D Så det blev ju roligt!
Mamma blev också sminkade, hon blev sminkad av en tjej. Jag tyckte inte att det blev så bra, för mycket rouge och svart ögonskugga. Så när det blev min tur var jag lite osäker på om jag skulle välja fest makeup eller vardag. Men jag valde fest. Han som sminkade mig hette Jerry och var jätteduktig. Jag blev verkligen nöjd över resultatet. Efter sminkningen fick man välja några varor. Jag valde läpp penna, läppglans, två ögonskuggor, och två borstar. Ska bara försöka göra om sminkningen någon dag....
Sedan gick jag, mamma och Linna runt i Skärholmen för att leta efter kläder till Linnea. När vi hade gått ett tag såg jag ett Luciatåg som gick mitt i centrumet.

Hemma fick jag städa som en galning, för jag han inte igår för jag och Frida var på julkonserten som var superbra! :D Men fick städa innan våra gäster kom, vi skulle fira lilljulafton... Fick en tröja? men ska nog byta ut den.
Idag ska jag nog åka till Farsta med mamma, eller så ska jag spela lite Sims 2 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0