Piccare

Var glad nyss, men satte på kanal 5 där de visar världens minsta barn. Nu visar de en liiite flicka på 13år som är typ kortare än 1 meter, hon måste använda småbarns kläder. Men hennes sätt att tänka är som vilken 13 åring som helst. Jag blir bara ledsen över att se det, men jag är också nyfiken över vad de kan hitta på en vardag.

Idag var det en helt vanlig dag i skolan, fast vi fick kolla på fil och vara inne på datorn en liten plutt stund. Åkte hem med Patricia som sällskap på bussen :D Var i Huddinge centrum i typ 100år för Alicia hittade ingen julkläning, men jag hittade Sofias julklapp :D Så ska få lite pengar av Patricia imorgon, eller nått.
När vi åkte hem åkte vi förbi ett hus med massa julpynt, det var jättesnyggt. Men Frida ringde mig på hemvägen och undrade om jag ville hänka med till Stan imorgon för att köpa presenter. Men jag måste ju finna min plånbok innan :P

Tack o hej, leverpastej


Kommentarer
Postat av: Anonym

PICCARE HETER DET xD

Jaaa, jag offrade fan en stämpel för din skull:O<3

2008-12-15 @ 20:49:14
URL: http://paty.blogg.se/
Postat av: S

Omg.. Jag kollade oxå på det dära världens minsta barn :O fett läskigt asså :O:O

2008-12-17 @ 16:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0