Resten av dagen

Efter att få vara i datasalen fick vi skriva en grej på svenskan, ha dubbel NO där det blev brandalarm mitt i alltet :D Så vi fick gå ut och slippa lite tid. Efter NO var det elevensval, syslöjd. Vilket jag SUGER på, jag är inte bra på någon slöjd... Efter det var klockan fyra och jag skulle hem. Åkte ensam idag på bussen igen...Jag åkte hem till käta mormor eftresom mamma var där och hämta sin födelsedagspresent, en tavla av  någon kompis till mormor. Sen gick mamma och jag runt och kolla på saker i centrum. Åkte hem, och sitter nu och skriver... Måste snart kila ner och göra klart en pärlplatta som jag påbörjade i söndags. För annars kommer pappa slänga den "/

20 dagar till JULAFTON
GRATTIS MAMMA <3

Det var allt för mig, hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näääy:O Släng inte blishens pärlplatta!;O

GRATTIS HELENA!!:D:D<3

2008-12-04 @ 22:29:45
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0