STHLM

Shulelulee :P
Idag hade vi ingen idrott och NO så slutade typ 13.30. Så jag åkte till STHLM, ensam igen. Fast jag mötte Frida där :D Vi köpte lite julklappar, men när vi pkte hem kom jag på att jag hade glömt till några ;P Men ska inte skriva vilka om ni skulle bli ledsna...
Men när jag kom hem gjorde jag typ ingenting, är för trött för att komma på något. Men senare på kvällen, sisådär lite innan Ugly Betty fick jag tillbaka min energi så jag bestämde mig att äntligen sticka sockor :D Men efter 55min fick jag ont i fingrarna så jag gav upp. Så mina sockor kommer säkert bli klara när jag går i pension...

Krusbär

DAGENS KLÄDER:
Vit kofta + Pinocchio linne rosa + blåa jeans + svarta strumpor.

Tralalalaaa

Tjenare Italienare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0