2008

Ska börja med att skriva F*N! Jag hade skrivit nästan en hel Harry Potter bok och råka trycka på en grej  så ALLT försvan, måste lära mig hur det här fungerar...

Imorgon är det presidentval i USA och det står mellan Obama och McClain. Jag vet knappast vad de tycker och tänker, men Obama skulle leta reda på Bin Laden och försöka få in honom i fängelset. Han skulle också göra något med att de "fattiga" skulle betala mindre i skatt... Eller nått? Är inte direkt intresserad av politik, men läste det här i Metro imorse på väg till skolan. Jag borde nog vara liiite mer medveten om vad som händer i världen. Ska börja läsa HELA Metro, ska se hur det kommer sluta (imorgon).

Var en skoldag idag så jag var tvungen att gå upp klockan 06:00!! Fast jag snoozade till 06:12 för jag var tvungen att tvätta håret... När jag var i skolan märkte jag mycket väl att jag inte kunde ett S**T om USA:s presidenter. Det var några frågor där jag fick 2 av 10 rätt och det var de jag kunde! Resten skrev jag av min kompis...
Halloween

Lägger upp en bild på de fina glasdekorationerna som jag och systrar gjorde :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp du skrev av svaren av mej;D stolt'

Puss på dej Blishen o congratulations till din blogg;)<3

2008-11-04 @ 16:21:57
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0