Hellu

Igår var Hökarängsskolan ledig :D Det hade nämigen varit öppethus på lördagen, men jag gick inte för hade andra saker att göra. Men jag fick ledigt iaf. Så jag drog hem till Patricia där vi kollade på TV, spelade konsitgt kortspel, spelade SuperMario och pratade. Vi gick en sväng till Lidel för att köpa proviant... När vi var påväg till Patricia så såg vi en buss som hade "halkat" så bussen stod som ett V. Den stod så i flera timmar. Pappa kom och hämtade mig hos Patricia för jag orkade inte åka hem i snöovädret... Men när vi hade kommit en bit var det VÄRSTA kön, så vi blev sittandes i den en stund. Så när jag kom hem var det bara att byta om till basketkläder innan vi åkte vidare till träningen. Också denna gång såg jag en buss som stod i ett V.
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0