Jul, jul, strålande jul

Igår smällde det! Vi började med att baka lussbullar igår! Det är fett najjs med jul, att förbereda en massa med bakning, ljus och paketer! Och min mamma är en riktig julfantast så jag har nog fått det från henne :P Och eftersom hela släkten är hos mig så har vi en massa saker att göra, fast de får göra en del... Så som sagt bakade vi lussebullar igår och pepparkakor, både bruna och svart och såklart lyssnade vi på lite julmusik :P Mamma bakade ett julbröd också, men då var jag inte hemma! Anledning till det var för att jag hade vunnit biljetter till HSM3 - sing a long! Det var två biljetter och snäll som jag är tog jag med Patricia som jag hade lovat :D Hon hade ju inte sett den så hon kunde inte en låt, medan jag kunde alla (typ) :P Det var galaprämier på filmen så jag satt brevid hon som spelar Eva i Eva och Adam :P Och bakom mig och Patricia satt Molly. Jag och Patricia fick påsar med lite grejer och så hitta vi en finfin present till Sofia för att hon inte skulle blir sur på oss för att vi inte hade sagt något till henne :P

Nu blev det väldigt mycket dagbok, men det första handlar ju litegran om anmälheten och det andra var ju för att jag är så grym på att vinna (??)
Idag har min Blogg varit aktiv i en vecka *stolt* och lika mycket som det var söndag för en vecka sen är det de nu med så GOSSIP GIRL går på TV! :D Är lite deppig över avsnittet, men man kan ju inte låta TV-program styra ens liv (eller inte allt för mycket iaf :P)
Här kommer en bild på Taylor Momsen/ Jenny i Gossip Girl

Taylor Momsen 

Klädsel för idag:
En vit t-shirt med nått svart runt halsen, jeans, en gul och en grön strumpa :P


Kommentarer
Postat av: amanda

lägg in bilder på vad du har på dig istället :) och kanske mer bilder på dig och dina kompisar eller nånting?

2008-11-10 @ 17:38:03
Postat av: Anonym

Men låt henne göra som hon vill!:O



U & me til the end, Blish<3

2008-11-12 @ 17:59:48
URL: http://paty.blogg.se/
Postat av: felicia

men guuud, amanda gav bara några tips. "paty" du är ganska äcklig.

2008-11-13 @ 18:41:38
Postat av: Ägaren!

Men gud uppe i himelen! Sluta mobbas, det är bra med idéer och när folk ställer upp för en, men kan ni inte göra det typ en någon annans blogg??

2008-11-13 @ 22:18:28
URL: http://krusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0