"I only give u one clue, Joe"

Idag var icke en bra dag för jag har ont i min hals.... :( Det ända som var lite plus i kanten var att jag fick tillbaka min S500i som hade varit på laggning <3 Så imorgon ska jag övertala Sofia att skicka lite låtar till meej!¨
Har utvecklingssamtal imorgon, vill inte det! Har sänkt mig i SO och kanske i andra ämnen, hatar prov, läxor och allt annat!
Ska på gymnasiemässan på fredag, jag, patte och zeibnosa kommer gå vilse, vissa mer än andra :P Malin och Sofia lämnade oss för att gå på torsdagen istället, trååkigt!

Orkar inte skriva mer, jag har SO prov imorgon, så jag ska gå och sova eller åtminstånde stänga av datorn för att plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0