Läkerol

Läkerol - Makes pepole take!
Det är så sant! Speciellt om man heter Patricia och Sofia! Idag fick det varsin Läkerol och efter det pratade de som om det var den sista dagen att prata. Våran lärare blev fett sur på dem! Så om ni är heter Patricia eller Sofia TA INTE LÄKEROL UNDER SKOLTID!!




Har fått ett förslag på vad jag ska skriva så, jaa nu gör jag det :P
 Klädsen bestod av ett par blåa jeans, en Pinocchio linne (rosa med honom på) och en grå stickad kofta. Och så hade jag ju strumpor, BH och trosor.....

Idag på MTV är det Europe Music Awards och min kompis tycker att ALLA ska rösta på The Jonas Brothers! Så om ni inte vill bli ovänn med henne tycker jag att ni ska det, eller så kan ni ljuga och säga att ni har gjort det. Jag kommer nog inte kolla på det... Får se hur dagen blir imorgon beroende på om The Jonas Brothers vinner eller inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia e' inte normal, fan xD <3

2008-11-07 @ 20:17:29
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0