Tjohej!

Man lär sig av sina misstag, fast jag lär mig av andras...
Den här blogg en kommer säkert att inte vara så jättepersonlig, det kommer nog att handla mest om saker som finns gäller alla i omkring i världen, eller de mästa idag. Anledning till det var att en som jag känner skrev något som sedan om en person och han fick reda på det! Och sen blev han fett sur på henne! Och jag vill ju inte riskera det :P Och det är ju inte så kul att läsa "Idag har jag varit i skolan och sen köpte jag ett läppglans" typ varje dag.... Men ni kan gärna skriva vad jag borde ta med mer eller mindre...

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut dagens outfits.(:

2008-11-06 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0