USA

Eftersom det är presidentval i USA ikväll till klockan 06:00 så kommer jag att skriva det lilla jag kan och förstår om det. I min klass är det typ alla som hejar på Obama (jag är en av dem). Fick reda på att McCain (som jag har stavat fel på innan) tänker säga nej till abort?! Och då bestämde jag mig för att heja på Obama! Plus att han är mörkhyad och det har inte varit någon mörkhyad president i USA tidigar, lika många som det har varit kvinliga stadsministrar i Sverige. Jag och klassen fick i läxa att kolla på valet, och jag ska nog gå upp liite tidigare så att jag kan se de sista 5 minutrarna av det...
 
Bara för att min söta vän berättade om min blogg tänker jag nu skriva in hennes.
Patricia: www.paty.blogg.se så gott folk, gå in på hennes blogg så kan ni få 20kr om ni skriver lite komentarer :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

BARA ifall jag äter godis xD

2008-11-04 @ 19:04:40
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0