VILL INTE VARA FÖRKYLD

Alltså, om någon av er har råkat ut för mina, Patricias och Sofias skämt... Bra för er, då har ni gjort tre personer glada idag :P Idag höll vi på att ringa till massa folk och vissa trodde 100% på vad vi sa. För oss var det sjuktkul men kanske inte lika kul för er.... Men, men har skaffat ett nytt nummer, Comviq, fick det på gymnasiemässan, startpacketet alltså. Ring mig, har inte mycket pengar så jag tänker inte svara på sms... Även om ni har comviq + att det är mer personligt med telefonsamtal. Så ring mig om du får lust! 0705114966.

Klädsel idag:
Blå nyinköpt tröja med linne under och svarta byxor. Har ingen bild på det så ni får tänka hur det ser ut...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru, varför avslöja du ditt mnummer för?xD Nu kommer dom som blev drabbade av Patricia-Bella-Sofia-Ringer-O-Driver-Med-Er-sjukan ringa dej o drabba dej med deras sjukdom xD

Vilka skönisar vi är asso <3

2008-11-24 @ 11:45:20
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0