!Jeh

Eftersom jag går i nian så har ju ett val att göra, vilket gymnasium man ska gå på. Och på torsdag till lördag är det ju den "kända" mässan i älvsjö. Jag, Patricia och Zeineb tog en halvdag ledigt på fredagen för att gå runt och kolla.
Idag har jag teater och min kära kompis Frida är i Hawaii för att ha semester och för att hennes mamma är med i en tävling, men de kom på femte plats, men jag tycker att det är jättebra för de tävlar ju mot typ alla i hela världen :D Men jag  lääängtar tills hon kommer hem igen lika brun som en pepparkaka lagom till jul :P

Klädsel:
Vit stickad tröja, svarta byxor. Här kommer en bild på det! :D
Moi
Typ så såg jag ut idag, fast inte med namnbrickan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0