FÖRSTA ADVENT

Idag var jag med mormor i kyrkan, storkyrkan, på första advent gudstjänst. Det var sådär, predikan var JÄTTETRÅKIG höll typ på att somna så jag började rita på ett papper som man fick. Men annars var det kul, kunde sångerna och sånt. Sen gick vi runt i gamla stan ett tag och kollade i de "röda stugorna" där jag och syrrorna fick brända mandlar :D Gick inte där så länge för söta mamma har något knäppt med ryggen :( men som vanligt gick vi till NK och kollade på deras skyltfönster (bilderna är längre ner) de är lite söta.
Åkte sen hem för att pyssla, men det blev inget för varken mamma, mormor eller någon av mina syskon orkade göra det så jag försöker att göra en pärlplatteängel. Fast fick göra om den lite med färgerna och så. Blev inte riktigt klart med den, ska fortsätta imorgon. Åt middag och kollade på Gossip Girl, inget bra avsnitt idag tycker jag, men, men. Kollade på lite gamla Ugly Betty innan jag drog hit.

Igår julpyntade familjen :D <3 Så nu är mitt hus juligt och fint! Nu ska jag bara städa mitt rum ordentligt innan det blir julstämning. Har sparat till en bok till min kära syster, men det visade sig att hon köpte den i fredasgs!! Blev fett sur på henne så jag vet inte vad hon ska få... Kanske ska hon få städa mitt rum som  straff för att hon förstörde min julklapp?? Fast ska komma på något bra...

Det är BARA 4 veckor och 4 dagar kvar till Julafton! :D

BILDER:

erty

oug

luofi

jkg

Bildkvaliten suger eftersom jag tog bilderna med min mobil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0