OBAMA VANN!!! ...

OBAMA VANN!!!  Det var typ det bästa som har hänt idag! Men nu när president valet är över kan jag kanske börja skriva om något annat...
Eftersom jag går i skolan tar det upp en massa fritid för mig, så det kommer ju att bli en av sakerna jag kommer skriva om. Kompisar kommer nog också upp på listan, men det kommer ju att handla om det mästa...

JAG HAR KÖPT EN FÖDELSEDAGSPRESENT TILL MAMI IDAG <3
det var en sminklåda från KICKS med olika ögonskuggor.

Alla där ute har nog varit med om när en sak inte riktigt fungerar. Det kan vara mobilen, datorn, en relation, ett prov osv. Och nu har min mobil S500i slutat fungera (igen) det här är andra gången på ett år som jag lämnar in den på lagning. Så undertiden har jag min mobil från stenåldern eller något liknade...  Det är så jobbigt! Man har sparat pengar för att kunna köpa en fin sak och så går den sönder nästan på direkten? Hallå? Bättre kvalite eller?? Jag köpte en kläning som gick sönder på nån dag efter jag köpte den, det var dåligt :(

Heter man krusbär så gör man :P

Krusbär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0