Maj maj måne, jag kan lura dig till Skåne ;P

Vad är det för mening att klippa sig när det typ inte är någon som märker det?? Men idag har ju några märkt något ;P Fast jag skulle nog vilja klippa en helt ny frisyr som jag gjorde i femman när jag klippte av halvahåret :P Men det är ju alltid läskigt innan man vägar prova nya saker, men idag slingade jag håret för första gången! Yeah! Jag fick ha fulaste mössan på mig, men min gulliga frisör lät mig sitta längst bort från fönstret (tack till dig! <3)!

Idag var det en skojig dag med mina kompisar, vi flumma runt jättemycket så www.paty.blogg.se pappa blev typ arg på oss några gånger, men vi kan inte hjälpa det "/ 
 
REKLAM!!!
www.paty.blogg.se för att du är sötaste jag vet, du är den finaste jag vet. du är allt det där som alla önskar sig, JAG DIGGAR DIG <3

Dagens klädsel:
Blågrå stickad tröja och ett par blåa jeans.

Bilder kanske kommer, det beror på om Patro vill ge mig lite <3 ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG MÄRKTE!! stolt

Naww<3 I feel the same<3

2008-11-07 @ 20:18:14
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0