09:51

Hallå! Sitter här i mitt vackra stökiga rum och lyssnar på JB, ska på konserten den 30 oktober :D Ska snart böja städa, vi ska nämligen få hit ett par kompisar till Pappa som vi inte har träffat på superlänge, eller vi träffade några under sportlovet, men det var bara under en dag :P Så måste senare kila ner till centrum för att handla om jag orkar ;P Fick lite pengar av Farmor igår när vi var hemma hos min Faster på söder för att fira hennes födelsedag. Tackar Farmor, de pengarna var väl behövda :P

Vad ska jag mer hitta på för kul? Hm... Ska ta mig en funderare på det... Mitt rum behöver verkligen vårstädas, så ska kanske roa mig med det? Fast det låter så tråkigt, ska kanske börja nu när jag har tempot?
Så skriver kanske senare, men om ni har tråkigt kan nu ju alltid läsa www.paty.blogg.se om det skulle vara något ;P

25 dagar tills filmen kommer ut! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0