10:34

OMG, läste en komentar från Frida där hon säger att Twilight redan finns som DVD, visste det ju redan men det blev mycket roligare över att hon hade sett den med sina egna ögon! Jag läängtar så efter filmen! Bara 19 dagar kvar :D

Igår kom ju Mamma och Linnea hem, och jag fick 2 tröjor och ett par örhängen. De var söta! Klockan sex kom Sundbloms och åt Tacos hos oss. De skulle nämligen visa sina bilder och se våra. Vilket va skoj! Jag och Viktor sprutade vatten på Linnea och Alicia när de hoppade studsmatta, fast de blev inte lika glada som jag och Viktor ;P Sen lyssnade vi på musik som vi remixade på datorn xD Det lät hel skumt! Viktor flyttade på massa saker på min dator, och när jag skulle flytta tillbaka allt fick jag med alltihop. Så då provade Viktor och jag bah: Ja, viste det! Att du skulle klara det när jag gav upp!
Och han bah: Det är bara för jag är en kille xD
Jag: Men om det inte var för dig skulle inte det här inträffa.
Och sen blev han typ tyst i 3 sek innan vi började käbbla igen :P När de skulle hem sov Alicia, Elin och Linnea så vi tog blomsprutan igen och sprutade dem i ansiktet, de blev inte så glada xD

Nää, nu ska jag nog ta och ringa Sofia och kolla om vi kan göra något, för Patricia har någon kyrkgrej idag då det är långfredag. Man ska ju egentligen ha "tråkigt" till minne av Jesus sista stund på jorden, eller nått sådant. Är inte 100% säker men jag vet att det är något om Jesus död och återuppståndels. Så antingen dog han idag eller så är det sista dagen för honom.


Kommentarer
Postat av: P<3

Haha ig i religion xD Neej, men han dog på en fredag. Idag i kyrkan ska dom snacka om hans lidande... Men imorrn blir det godisätande igen:D:D

2009-04-10 @ 13:02:42
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0