12:34 <--- hahah 1234

Hahah, ska börja med att skriva, Patricia, jag har visst ringt dig! Du skulle iväg och gymma och jag frågade om en grej. Det var typ i Söndags? Tisdas? Aja, någon dag var det iaf ;P
Idag kommer Mamma och Linnea hem :D Jippi! Då kanske man får lite presenter! :D Och få se lite bilder. Sundblloms kanske ska komma över på kvällen och visa sina bilder. Men under tiden ska jag städa och åter städa. Allt måste vara tipptopp eller i närheten av det iaf...

Varför har det börjat regna? Nu vill jag att det ska bli SOLSKEN! Vill ha det varmt nu, inte allt det tråkiga gråa... Vill ha mina skoooor, har inte kunnat använda dem pga min onda lilltå :( :( Men nu ska jag inte tänka mer på det. Ska fortsätta med slavarbetet här, ibland ångrar man sig att man har ett så stort hus som jag. Tänka va mycket städande jag måste hålla på med mig idag! Så ses senare! 20 dagar till TWILIGHT kommer ut på DVD :D :D Men hemsidan funkar inte för mig nu :'( Men ska kolla på den senare idag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Här i USA fins Twilight redan på dvd.

Soliga kramar.

2009-04-09 @ 22:14:46
URL: http://agood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0