13:14

Hej!
Igår blev det ingen uppdatering för jag var hemma hos Frida :p Så här kommer en för båda dagarna :p
Igår hade vi So prov och det gick okey, lite svåra frågor på vissa, men chansade :p När jag satt på bussen kommer malin på vid selaövägen, då hade hon och Patricia gått ända dit xD Men iaf, hemma hos Frida kollade vi på youtube klipp, gosade med hennes söta kattunge Charlie! Har tagit massa bilder på honom! När jag var där så var han jättebusig och höll på att försöka krypa under deras soffa, och helt plötsligt ser vi hur han kryper under på ett stället där springan bara är några centimeter men vi lyckades få ut honom :) Sen kom Anna, Fridas mamma hem och vi gjorde iordning oss för att åka till ett ställe jag glömt namnet på, men det var tävlingar med olika körer. När vi kom fram till hotellet som var superfint! Började vi gå och hälsa på alla, jag känner typ ingen, men de hälsade på mig och jag tillbaka utan att veta vilka de var :P Jag och Frida gick omkring och pratade, träffade deras kompis Adam, som jag har träffat förr. Vi tre  pratade och åkte kana bland buskarna xD Fast två små tjejer kom och var med nu också,  Frida lyckades tappa ett svart örhände där, vi trodde hoppet var slut men jag såg det, hahah.
Vi hade kul ;P Frida ska dit imorgon igen och sova över. Hon undrade om jag ville följa med, men Catriona ska komma idag och så måste jag städa "/
Så, det har jag gjort idag, städat och mitt rum ser ut som jag vet inte vad. Det ligger kläder över allt!
Ska fortsätta, det kommer blider senare!


Jonas Brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0