15:26

Låååååååångfredag, tja, det lever faktist upp sitt namn. Idag har jag inte gjort något. Kan inte fatta att klockan bara är 15:15. Det känns som hela dagen har gått. Har fotat när de tre a:na hade vattenkrig och hoppade studsmatta...
Sofia satte på mobilen typ 14, så då orkade jag inte hitta på något, så vi snackade i telefonen i stället vilket var kul. Men blev attackerad av småungar. Det blev värsta dagiset en stund. Men nu är det lungt, för de är utomhus :D Men mitt huvud kommer säkkert sprängas snarrt, har jätteont idag! Ska nog "sova" nu ett tag inna alla kommer in igen...

P.s Patricia tycker att jag har IG i religion, men jag hade delvis rätt. Jesus dog idag, vilket var en av mina gissningar xD d.s

1. Mina "knappar" Kommer inte ihåg vad de heter
2. En bra låt
3. Vatten från studsmattan


Kommentarer
Postat av: P<3

Haha, okej då. G- xD

2009-04-11 @ 11:14:40
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0