15:30

Jag är glad! Fick ett mail från Frida idag! Saknar henne jättemycket "/ Tänker hela tiden ringa henne och kolla om vi ska gör något, men det går tyvärr inte på två veckor... Men hon hade det iaf bra :)
Igår hade vi gäster, fast det var år sedan vi sågs ;P Kollade på glasblåsarens barn (stellan skarsgård var med xD) och Lejon kungen 2, vi spelade mario cart också.
Det har bara gått två dagar på lovet, och jag har redan tråkigt. Måste göra något med mina kompisar snart! Annars kommer jag nog sitta i ett hörna och gunga eller kommer jag höra röster eller prata med mig själv... Och då blir jag värsta psykfallet... Linnea och Mamma packar och håller på för de ska till Barcelona imorgon, är avis på dem nu vill också till solen! Det är bara 9 grader utomhus, men molnigt...
Ska kolla om Linnea är klar så vi kan kolla på Veronica Mars.

Jag och Linnea. Frida och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0