15:40

Nu är det färdigt städat! Mamma och Linnea ringer snart på dörren... Spännade att få se va de har köpte till mig och Alicia :D

Jag tänkte ju skicka påskägg till mina vänner, men det finns typ inte sånna paket man kan skicka iväg det med. För några år sedan fanns det sånna coola saker, men hittar dem inte... Så tyvärr alla som har fått förhoppningar, inget till er.

Alicia och jag sitter och typ drogar Disney Channel för vi har vanligtvis inte den, men det som är otroligt jobbigt är att de bara har typ 4 olika reklamer, så jag kan typ ALLA nu. Speciellt Hannah Montanas låt. Den är inte bra... Och Camp Rock har ett litet inlägg och jag har redan kollat på allt det där på filmen. Hur man blir en RockStar. Så det är ju inte kul att se allt om o om o om igen... Mitt ex-favortit program RASTEN har slutat gå, kommer ihåg att det var kul :D Men nu visar de Jonas Brothers Living the dream. Vilket är väldigt bra. Fast ca 5 min långt ;P Men nu blev det väldigt mycket barnprogram, ska nog hitta på något annat.

Mamma ringde nu! snart är de här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0