18:07

Hejhejhej!
Idag vaknade jag väldigt tidigt, ca 07.30 - 08:00. Så jag tittade klart på Gossip Girl, första säsongen. Gossip Girl är typ bästa serien! Men iaf, Alicia vaknade halv tolv så vi fick skynda oss till stationen, bussen skulle gå en timme senare... Så vi fick stressa, väl framme åt vi kebab och stressad till Monster VS Aliens. Den var helt okey ;P Det var kallare idag än vad det har varit resten av lovet... Men sånt är livet ;P Imorgon måste jag tyvärr städa -.- Mamma och Linnea kommer hem och då måste det vara finfint! Men på Fredag ska jag nog vara lite social och ringa en kompis... Ringde ju Patricia, men då skulle hon till gymmet...

21 dagar till TWILIGHT! :D

Kommentarer
Postat av: P<3

DU HAR INTE RINGT MOI?:O

Men kan ändå inte^^(a)

2009-04-08 @ 20:07:14
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0