18:28

Hellu :) Ännu en dag i Farsta med tjejorna, eller vissa iaf... Zeineb kunde inte följa med "/ Men vi andra sprang runt och letade efter varandra, jag köpte tyvärr inget förutom en Chai Latte som var fett god! Jag är inte någon Te eller Kaffet fantast, så blev överraskad över hur gott det var :) Ska köpa en sån någon annan gång :) Idag skulle det bli en stjärntittarkväll, men Zeineb sa att Ove hade sagt att det var för molnigt eller nått, men just nu är det nästan klarblå himmel och +10. SOMMAR! Men lyssnar på JB och njuter av att bara kunna slappa :) Mina kära vänner sa att jag hade ett huvud som typ passade med allt, solglassögon (alla som de inte passade i, tyckte de att jag passade i) och konstiga hattar ;P Men är man perfekt så är man xD Hahaha, näää det är säkert bara för att jag har glasögon, så de är vana med att se mig med något i ansiktet... Fick skjuts av K/Carros pappa (malins kompis) hem vilket var schysst! Annars skulle jag inte komma hem på flera timmar ;P
Ska äta lasagne nu, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0