18:43

Hejsan!
Idag har jag haft NO prov som gick sådär, hoppas att det går bra! Vi flummade runt som vanligt idag. Igår var jag, malin och patricia på hennes pappas nya resturang som heter tippen xD  Den ligger vid högdalens industriområde, typ mitt ute i nowhere. Eller nått, men vi hade kul, vi provade hans godisar och satte 1-5 i betyg och körde runt i en grej. Men det stank apa på baksidan! Men resturangen var mycket större och luftigare än den förra. När jag kom hem så pluggade jag, det blev en tidig kväll för mig, somnade halv nio!! :O Men skönt var det...

Pratade nyss med Sofia i telefon, mammas jobbarkompis dotter hade hittat JB biljetter, men vi fick reda på att de säljer dem i andra hand, asså de köper de av företagen och sedan till oss. Och de kostade 995kr stycket! OMG, va dyrt! Och man vill ju inte missa konserten liksom! Men vi väntar och ser när det kommer fler biljetter.... Men under tiden så får man lyssna på alla deras låtar så man kan dem utantill :D

Ska kolla på Ugly Betty och Grey's anatomy nu, missade ju det i tisdags och igår. Men under tiden får ni roa er med att läsa www.paty.blogg.se eller www.malinrydell.blogg.se eller någon annans ;p
Ses någon gång!

Juste ska packa ner en Patrick 1,5 till Vicki så jag inte glömmer bort det ;p Och öva att sjunga till sångprovet som är imorgon, heheh får se h

Kommentarer
Postat av: P<3

Jaha!:O Inget grattis på namnsdagen Patricia:O

Haha nää skojja;)

2009-04-16 @ 20:04:41
URL: http://paty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0