19:01

Tjääänare!
Sitter i mitt otroligt stökiga rum och försöker plugga, har nationella prov i matte imorgon, så ingen sovmorgon :'( Jag som har längtat hela veckan efter det! Jag är seriös! Och på fredag har jag prov i SO, inte lika kul... Men ska träffa Frida efter skolan på fredag så kommer kunna få se hennes kattunge!! :D Den ena dog :'( Kattungen heter Charlie och Mamman Kerstin óm jag inte har skrivit det xD
Idag hade jag och Sofia lite roligt, fast vissa förstörde det... Vi hade håltimme på träslojden idag också så var lite över allt i skolan, först i bildsalen, men blev attackerade att sjuor och åttor så vi stack sen så gick vi omkring i vår stoooora skola och snackade. På franskan var vi almänt lata, så det blev inte mycket arbete, men vi var klara med allt så Nina den Fina gav oss bara extra som vi inte orkade med. Så vi jobbar väldigt bra egentligen, tro inget annat. På No:n kollade vi på en film om Christer Fluglasagne, vet inte vad han heter i efternamn och när jag var minder var det en snubbe i min klass som ville träffa honom och jag trodde att han sa just fluglasagne, så jag har aldrig lärt mig hans riktiga efternamn, men iaf. Klassa tyckte att det var intressant att få reda på hur de sov och gick på toa, kan inte fatta att vi är 9:or. Fast jag var en av dem som undra ;P Men något lärde vi oss ju iaf xD
Under so:n bestämde klassen att vi skulle ha Hippie tema, det låter kul men lite svårt och hitta kläder. Om jag fattade rätt så ville andra ha typ playboy eller bikini tema... Då tycker jag att hippie är mer orginellt, förra året hade ju alla fjortis tema. Och hur kul är det? Att alla har lika? Sofia berättade knäppast drömmen för mig, men kommer inte ihåg allt som hände, så skriver inte vad som hände, men kul kan jag lova er att den var xD
Ska fortsätta plugga, malin ringde och behöve hjälp med några SO frågor, så ska nog börja med pluggandet igen.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: idunn;)

haha, usch bilden ser lite läskig ut tycker jag :S

vad sjuttsingen håller robert pattinson på med?? x) <33

2009-05-01 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0