20:41

Hej!
Sitter framför TV och kollar på La voix, hahah det är melodifestivalen grej. De flesta låtarna suger, men vit ryssland var lite bra xD
Idag har jag kollat på Veronica Mars typ 4 avsnitt och så har jag inte gjort något mer förutom varit i skolan. Då gjorde vi inget speciellt, halva klassen var borta på basketmatch så det var lite slappt... På SO:n gjorde vi massor av nutidsorientering, de var kul ;) Men Eva lyssnade inte alltid på vilka svar vi hade, och vi hade oftast rätt, men det var skoj iaf ;D
Nu ska jag vara social med min kära familj!

Juste! Igår var jag på bio på Patricia, Malin och min syster Linnea på 17 again. Det var meningen att vi skulle kolla på Flo Rida, men han kom vist idag istället, mamma hade hört fel dag. Men det var skoj, tog massa knäppa bilder och lyssnade på musik. Filmen var jättebra! Jag gråter inte på bio, snyftar bara och det var en sån film, en snyftare! Patricias grät för den som vill veta. Men filmen var gullig, ska köpa den när den kommer ut på film! Lääääängtar!
Twilight kommer ut om 9 dagar!! <----- Missa inte!


Chuck o Blair            Twilgiht                                Zac Efron, 17 again        Joe Jonas, Jonas Brothers           Veronica Mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0