21:41

Hellu! Idag är det min Fasters/Gudmors födelsedag, så grattis till dig! Idag var det jätteskönt ute, så jag och Patricia passade på att äta en glass, mums va gott det var! Glass och solsken är riktigt sommrigt :D Var i Farsta Centrum idag med ;) Skulle byta mammas tröja så jag passade på att köpa jeans leggings, ljusblåa som malin ;P Köpte också en Chai Latte, fast den va mycket äckligare, så jag slänge när jag bara hade drukigt en 25%... Men sånt är livet. Jag hjälpte min söta syrra med matte hela kvällen, hon har matteprov imorgon i pracent, så det är ju en bra repetition för mig. Jag har glömt bort en hel del av procentet...

Mamma och jag var i en tyg affär för hon skulle köpa tyg till dukar och då såg jag snyggaste tyllen. Den var skrikrosa och jag kom på värsta kjolen i mitt huvud, ska bara be min mamma hjälpa mig ;P Kommer nog inte att klara av det annars... Men mitt förkläde är finito nu :D Blev nöjd :D

Ska fortsätta kolla på Medium nu!
27 dagar till TWILIGHT kommer ut på DVD :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0