21:56

Hej! Kom precis hem från teatern och vi hade klädprovning :D Och jag, Elin, Alice och Emma fick ha rosa, glittrigt och fjädrar. Det är allt jag kommer berätta, men coolt var det xD Fast alla brukar få ha roliga kläder, vissa snyggare än andra. Mina förra året var hemska! Men fick ha en finare klänning i andra akten :P Idag i skolan så gjorde vi det vi gör bäst, flummar!! haha, minns inte va vi gjorde xD Juste! På franskan skrev vi roligaste historien/bokningen till ett hotell. Det var skoj det, den handlade om att vi var JÄTTErika och skulle ha den dyraste sviten och en massa

Innan jag kommer in på bloggen så har jag värsta ideérna på vad jag ska skriva, men jag glömmer bort...
Men ses om ni känner igen mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0