10:15

GLAD PÅSK!
Igår cyklade jag och min familj till kusinerna Hällgren som höll i påsken som alla andra år. När vi kom fram var redan hela släkten därpå mammas sida, eller dvs de som bor i Sverige, och Claras, Caroline och Victors mormor och morfar. Vi hoppade studsmatta, gungade i hängmattan och kastade frisbee, det var så J'kla varm ute så man visste inte vart man skulle ta vägen. Jag hade på mig en klänning och kofta. Bilder kommer upp senare. Men kul var det iaf :p

Men när jag kom hem fick jag värsta huvudvärken, hade sånt i fredags också :( Det är hemskt! Men vi kollade på TV, wedding date, den var lite gullig och åt påskgodis, mums!

Eftersom det är s¨nt fint väder så kom mina smarta förlädrar kom på en genialidéen att vi ska cykla till mina kusiner idag, de bor i nybohov! Hur långt bort som helst! Och precis innan deras hus är det en backe som är typ 45 grader brant! Så jag kommer vara heldöd innan vi kommer fram... Vi ska nämligen fira Yasin som fyllde 10 i fredags, Grattis till dig, i efterskott :p

Ska snart gå och duscha och tvätta bort sminket, orkade inte göra det innan jag gick och la mig.
Bilder kommer senare, kameran är uppe och jag är på nerdervåningen. Så ett till inlägg komme nog under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0