17:45

Hallo! Jag är hemma! :p
Igår hade vi sångprov och jag fick VG :D Det är mycket bra, fast på engelska nationella fick jag bara VG... Men jaja, man kan inte få allt här i världen. Efter skolan följde jag spontant med till Patricias mammas affär. Hon har en liten sko-väsk affär i Hagsätra och jag har aldrig varit där förrut så det var skoj att kolla in. När vi var där plockad jag och Patricia upp väskor och lekte att den här väskan kommer från spanien, och ja vi är 15år. Men det var kul, vissa väskor var speciella xD Men vi åt jordgubbar, sålde saker och filmade olika grejer. När Patricia skulle hämta jordgubbarna så gick hon ner och lämnade mig helt själv där uppe vid kassan och jag fick lite panik! Jag hade ingen aning hur jag skulle göra, men hon sa att alla storlekar var framme och jag skulle titta på prislapparna om de frågade något. Men som tu r var gjorde ingen det :D Åkte hem när hon skulle gymma, min mormor skulle nämligen hälsa på! Så det var därför jag inte skrev igår ;) Gymnasievalen kom igår på datorn och jag ko in på Huddinge Natur och Design, mitt första val :D :D Jippi! Fast lite synd, för ingen av mina kompisar sökte in dit :(
Idag åkte jag och mina syskon plus mamma till Farsta för att köpa konfa kläder till oss. så jag fick en vit klänning från JC, ett par leggings från JC, bolero Cubus och fiiina skor från skopunkten. Kan lägga in bild när de har laddats över. Jag köpte också vita solglasögon, ser rolig ut i dem,  men ville ha dem iaf xD
Ska till mina gäster om 19 min så måste skynda att göra mig iordning!
Så ses någon gång, ska kanske gå på bio imorgon med mina vänner. Flow rida ska till Heron City sa mamma, så ska dit och kolla.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0