16:24

Hej!
Idag i skolan har det varit kul ;p Vi hade ingen träslöjd så jag och sofia gick till bildsalen. När vi kom fram såg jag att det var släkt så jag utbrast " NO!! SLÄPP IN OSS! GAAAHHH!" Och så tryckte jag ner handtaget och bah " Oj, det var öppet". Jag och Sofia började garva, vilken tur vi hade xD Men efter en stund kom det människor och började knacka, så vi sprang ut genom en annan dörr :p Vi satte oss ute i solskenet och snacka och då kom ett par småflickor och sofia började snacka liiiite engelska med dem, fast de fattade inget... De hade några pet shop figurer så de pratade om va de hette och vad de var för något osv. Men helt plötsligt så började de kasta några små stenar på oss, oc vi sa till dem att sluta. Men icke sa nick. De fortsätte, så jag sa "Ser ni de långa killarna där borta?" Och syftade på Eneas, Yassin och Fredrik Söder som spelade baskt lite längre bort. Tjejerna såg dem, jag sa " Aa, de killarna går i vår klass" Sofia kollade lite konstigt på mig och undrade varför jag sa det till dem. Då sa jag " Så sluta kasta sten på oss" sen började jag och Sofia garva och lämnade dem lite senare... Men nå träffade vi Samars lilla syster och kompis, de började prata med oss och visa oss alla kulorna de hade :p
Men sen gick vi in och åt lunch :p

Nu är jag hemma och slappar, ska kolla på Twilight när Linnea kommer hem från konfirmationen. Den kom igår och vi såg halva. Men nu ska vi se klart :D

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0