23:20

Hellu!
Nu är Linnea och Mamma i barcelona! De åkte hemifrån klockan 03:00 så jag hoppade över att sova och låg och kollade på Edward (Älskar namnet ;D) Scissorhand, den är jättebra! Lite sorglig bara... När jag stoppde in filmen gick jag och borstade tänderna undertiden och helt plötsligt hör jag hur filmen börjar låta, rätt så högt och eftersom mamma och Linena sov i rummen brevid TV:n så sprang jag och för att sänka och slog jag i min lilltå i resväskan och tänkte "AAAJJJ!!!! MIN TÅ MÅSTE HA GÅTT I TUSEN BITAR! FAN VA ONT DET GÖR!!!" Fast det kunde kag inte skrika så jag kollade på min tå och såg att den blödde så jag gick ner till Pappa som kollade på TV där nere. Och när jag berättade vad som hade hänte skrattade han bara. Så nu är min tå in plåstrad, fast det är mycket bättre nu ;P
Igår kom också min käre vän Mathilde på besök :D Hon sov också över vilket var kul :D Vi satte upp studsmattan, yeay! Så det blev lite hoppande för del också :P Idag var det mer en slö dag, vi kollade på första säsongen i Gossip Girl, det var länge sedan man såg dem, men jag kunde myckte ifrån dem iaf... Och nu kollar jag och min minilillasyster på She's the man. Ska på Bio imorgon med henne, ska bli kul :D

Läste Malins blogg och hon hade haft youghurt i håret xD Patricia, Sofia och Jag hade lurat henne första april skämt och hon trodde på det ;P Stackars liten som tror på oss ;P Men är man bäst så är man, det går liksom inte att göra något åt xD <3 Men iaf, kul var det iaf...

Aja, ska kolla på filmen nu, så njut av tisdagen så kommer det kanske en rapport imorgon, Älskar vädret! Och snart kommer Twilight ut :D Ska köpa den först, eller nått ;P


Kommentarer
Postat av: S <3

Hahah, såg du det? xD jag dooog! Skrev till P och sedan ringde jag M xP hahah! Jag dog verkligen när jag läste det dära assåå!

2009-04-08 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0