Borta bäst och hemma lika så

Nu har jag äntligen kommit tillbaka till kära sverige! Men jag saknar lite tillbaka, fast mot slutet hade alla kompisar åkte tillbaka... Fast alla kompisar bor ju i Malmö elr i Gbg, de bodde några små killar kvar i området, vi fick snacka spenska (spanska, engelska svenska) och använda "teckenspråk" också xP Jag orkar inte skriva mer idag, bilder kommer ju säkert om några dagar, men nu ska jag bara kolla runt lite så jag hänger med. I huset i Spanien kollade vi inte på TV, eller använde Datorn eller läste någon tidning, det är som att bo ute på en ö. Haha, men det är så skönt!
Ska bara lägga in två grymma videos med Twilight ;P

Den är BÄST! Så Min underbara kompis som blir 16 år IDAG! Kan få den videon av mig just nu ;) Hon ska ju få andra presenter sen ;D
GRATTIS MATHILDE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0