BrunettBella?

Jag suger på att blogga. Så är det bara :P
Men iaf, idag var det en skän dag i skolan, hade matte för första gången (kände mig som värsta IG-barnet...) sen träffade jag Idunn i centrum där vi snackade. Vi hade samma nagellack på oss ( ljus lila) det tyckte jag var väldigt coolt :) Hon föjlde med mig hem, fast var tvungen att åka runt 18.00 vi skulle käka middag innan vi skulle till kusinerna. Min kusin Yonas fyller år idag, grattis grattis, så vi firade honom. Jag, linnea, Alicia, Clara, Caroline och Yasin spelade fotboll med några av Yasins vänner. Det var kul :) Min moster gör de GODASTE bullarna och tårtan, jag är död nu! Mums på dem! :D
HAr legat och slappat en stund nu, ska sova... Har fått nytt schema, typ sovmorgon varje dag :D Och inte så långa dagar... Ska skriva ner allt när jag har mitt schema.
Läste en skum grej på blondinbellas blogg, hon har färgat håret BRUNT!! :O Jag tycker att hon blev jättefin, men det passar ju inte till hennes namn... Blev lite chokad först, men nu tycker jag att det passade henne :)
Ska sova eller läsa nu, jag går ju i skolan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0