För alla er som inte tror att jag är Twilight freak, har nu fått det bekräftat xD

Idag var jag, och familj med Iduns familj på bio! De kom till oss typ vid två sen cyklade vi till Heron, där vi hämtade ut biljetterna (vi tog nästan upp en hel rad). När vi har köpt popcorn och gått på toa gick vi in till bio salongen, vi hade snackat om att kanske New Moon trailern skulle visas, för Harry Potter och New Moon är typ lite lika, asså båda är lite otroliga... Och när vi är i "gången in till bion" så ser jag ett hav på bioduken innan det kommer en gammal bil, jag tänkte, omg tänk om det är new moon trailern? Och så hör jag bella säga " It's my birthday". Gissa vad? Jag skrek till xD Asså snacka om besatt! Tale, Linnea, Idunn och jag typ sprang till våra platser för att kunna kolla. Sen när trailern var klar mobbade de mig för att jag skrek xD Harry Potter va skit kul, jag satt och garva typ hela tiden det gjorde de andra också så en tant bakom mig sa till Tale att hon skulle vara tyst för det fanns fler som ville titta. Man bah: hallå? Sätt på dig öronproppar elr gå inte på bio! Jobbig -.- Men blev lite sur på att de hade gjort om så mycket från boken. De hade tagit bort grejer och hittat på nytt... Varför gör det enligt boken om de ändå ska ändra? JAg tykcte så synd om Malfoy och Hermione i filmen, fast tycker alltid synd om hermione :P Och han som spelade Cormac va fett snygg ju! Hade föreställt mig värsta fulingen! Kolla bilden nedan :P
Sen cyklade vi hem igen :) Mina kusiner kom förbi innan vi skulle äta och hälsade på lite. Sen har jag inte gjort så mycket. Sitter och chattar med en av mina favorit tjejer Patricia :Dvi snackar just nu om Paramore, hehe...

Jag längtar inte till skolan ska börja igen, det är på ONSADAG! Vill inte skriva ner hur många dagar det är kvar... NEEEJ! Ska nog inte till stan en sväng och shoppa lite, åh juste det! Typ alla mina kompisar ska börja imorgon...

 Han som spelar Cormac Maclaggen


Han är snygg! <3




Nu tror jag att jag har fått med alla snyggingar xP
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0