Haj!

Idag har Ids varit över, vi hade kul :D Snackade väldigt mycket om Twilight, New Moon och Tay... Fast det var skoj! Vi var inne ganska mycket på datorn för att se om New Moon trailern har kommit ut. Den har kommit ut, tror jag... Men den var lite skum, Taylor Lautner (Jake Black) snakar väldigt mycket i den... Ska lägga ut den lite senare. Jag och Ids målade naglarna också! I grönt (två olika nyanser) och gult. Det blev coolt, mitt blev lite mobbat xD
När hon hade gått så fixade jag med massa saker, Anna och Daniel skulle komma över på Middag. Vi spelade mario Cart och kollade lite på Twilight, hehe det var Anna som ville se den! Vi åt surströming, vilket luktar apa! Det stinker verkligen, men har vant sig vid lukten efter typ 10 min... Vi käkade kräftor också, det var mer min stil :D
Ska kolla på film med mamma och Linnea lite senare, om jag orkar... klockan är ju 00.27, ska till hötorget och träffa S, vi ska flumma omkring lite imorgon innan vi träffar alla andra vi plattan 18.00 för att dra oss vidare till The Voice, får se hur länge jag stannar... Janet ska vara där och jag är inte hennes största fan om man säger så :P

Blev superglad idag! För Ed westwick la till mig på Facebook! Och jag typ ÄLSKAR honom! Jag skrev lite medd, och han svarade!! ÄR GLAD! :D Linnea håller på att berätta om alla hon är kompisar med, fast jag är inte såååå avundsjuk, Ed westwick är så mycket bättre!


Bara för att Tale är så gullig och kollar på min sida för att ha koll på allt om New Moon så lägger jag såklart ut Trailern. Ja, Idunn berättade om det... Skäll på henne om du inte ville att jag skulle veta x) <3
Här kommer New Moon trailern, KOLLA PÅ EGEN RISK!
På 1.21 är det bäst! OMG I love it! <3 Bara för att jag är TEAM Jacob elr typ 60% jake och 40% Ed :p



En bild på dessa personer! :)


Tog bilden från någon på Facebook, men badankorna är så sköna, jag är smiling duck :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0