Inte bra...

Nu har jag inte varit bra på att blogga... Men min ursäkt får väl bli att jag är så trött och det finns iget att blogga om. Om jag berättar va jag har gjort i skolan kommer inte ni att fatta, det är ju liksom skämt i skolan... Men jag kan verkligen säga att jag är väldigt nöjd med mitt val. Ångrar inte en sekund att jag valde den, gå en annan väg än mina kompisar. Visst saknar jag dem, men den här klassen är underbar! Har börjat hitta lite gran, fast det är nog bara för att det är skyltat x)
Under helgen har jag Firat min lilla gulliga syster som fyllde 12år! På hennes födelsedag (fredags) kom nästan hela släkten (inte alla kusiner) men vi åt kräfto och surströmming som stinker apa :S Men vi kollade på film som alicia fick :9
Dagen efter åkte Alicia och Pappa på handbollscup och mamma, jag och linnea till mormor för hon hade rensat sitt hus så vi plockade hem lite saker :) Vi åkte sedan till skärholmen och shopapde jag köpte tunika, linne och två nagellack (rött och lila). Vi åkte hem till oss sen och käka middag, mormors berömda thaikyckling! Jonas Brothers hade live chatt vilket jag och Linnea kollade på och Joe sa hej till mig (tror jag:P). Vi kollade på halva twilight sen efter :) på söndagen åkte jag, mamma och frida in till naturhistoriska museumet, det var skoj! Vi kollade på cosmonova.
Ska nog måla naglarna nu, men ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0