Medan jag väntar...

...
Vad gjorde du kl 8 i morse? - Jag sov :P
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? - Kollade på Tv...
Det sista du sa högt? - "Linnea kom! Mamma sover!" till syrran ;)
Vad har du druckit idag? - Juice, vatten:D
Vad var det senaste du åt? - Middag :P
Vad var det senaste du köpte? - Presenter till Linnea och Alicia, en gossip girl bok:P
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Röd:P
Vad är det för väder hos dig just nu? - Natt, alltså mörkt:D
Godaste glass-smaken? - Negréton, spansk typ som Daim. Ice Age är också god xD
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Japp det gör jag, om jag är osäker går jag för bi två gånger xP
Sover du tungt? - Ibland, har inte tänkt på detx)
Drömmer du mycket? - Japp, alltid knäppa drömmar:D
Mardrömmar? - Nope, har drömfångare:D
Vilket ämne är roligast i skolan? - Svenska och teknik=)
Trivs du med ditt jobb? - Tja, barnarbetare är inte min högsta önskan x)
Favoritklädsel? - Pyjamas! Så mysigt! :D
Favoritlåt just nu? - Paramore Misery Business, en Twilight låt. Och JB - Turn Right!
Vad ser du om du tittar åt höger? - Mitt stökiga rum :P
Vad gör dig glad just nu? - Allt! =D
Vad ska du göra härnäst? - Sova elr ´va med Linnea:)
Höger- eller vänsterhänt? - Höger
Humör just nu? - Glad (like always) och trött
Favoritgodis? - Sega med mycket färg, så man blir glad när man ser det x)
Vad lyssnar du på nu? - Inget, ska sätta på musik snart:P
Spelar du nåt instrument? - Nope, har gjort ;)
Morgon- eller nattmänniska? - Morgon  :P
Vilka är viktigast för dig? - Jonas Brothers ofc! Haha, nää Familjen och Vänner <33
Bio eller promenad? - Beror på film och sällskap ;)
Är du kittlig? - Nää...
Snarkar du? - Har gjort :S
Stjärntecken? - Tvilling
Äckligaste insekten? - Listan kan göras låååååång!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? - Hmm... Som Peter i Heros, kan typ allt
Vad vill du jobba som? - Fröken, med små barn
Stökigt eller välstädat? - Vill ha välstädat, men lyckas alltid få det stökigt! :O
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? - Nja... Asså tror inte det...
Gillar du att sjunga? - Älskar det! Sen kan man ju fråga sig om det är bra elr inte. Men KUL är det :D
Anser du att du är stark? - Ja, hur stark som helst! xD
Vad gör du om du får hicka? - Typ: AAAHHH!! Hickan kommer aldrig sluta!" Elr så dricker jag vatten bakofram
Vad längtar du mest efter just nu? - HP6 med IDUNN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0