NVDES09

Jag överlevde! Imorse var jag väldigt nervös :S
Jag cyklade till skolan och låste fast den, när jag kom fram till Aulan så började jag snacka med Daniel, Albin och Simons kompis. Men ver så nervös så sa inte så mycket var fokuserad på att inte dö elr nått x) Vi fick sitta inne i Aulan och lyssna när rektorn pratade, sen blev vi uppropade och fick träffa klassen för första gången. I min klass går det 19st, 15tjejer och 4 killar. Vi fick gå till klassrummet där vi gjorde några namnlekar elr övningar... Kalla det va ni vill, den gick vi runt och ställde några frågor, efter det ställde vi oss i olika grupper efter cyklens färg osv. Vi blev indelade två och två där man skulle intervjuva och sedan presentera det för klassen. Efter allas presentationer så gick vi rundtur, jag var ganska trött då, så kommer inte riktigt ihåg va allting låg. Jag såg Alex, från teatern med hans kompisar, och sen var det inga fler jag kände som var där... Eller va jag såg, jag såg ju ett par ansikten som jag känner igen, som är kompisars kompisar eller har gått i samma skola osv...
Ska gå och lägga mig, är super trött! Satt och gjorde den här bara för att tiden ska rinna iväg och för att jag precis fick ominstalera mitt Photo shop :) Min dator är knäpp så den vill inte lägga ut bilderna, men ni får kolla på dessa istället :D
Imorgon börjar jag 09.30 för alla som vill veta x)
 Favorit personer i favorit film! : <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0