NY DESIGN!

Som ni alla kan se, hoppas jag? Annars har jag gjort något fel... Belv nöjd! Älskar ju New Moon ingen nyhet precis och typ rosa är inte min favoritfärg, den har inte velat gå bort innan, men nu fick jag bort den :D Och tack vare www.designadinblogg.blogg.se så fick jag denna blogg som jag vill ha den! Just nu iaf :) Är mer min stil än rosabubblor...
Under helgen har Mimmi bästis sovit över hos mig! Det var skoj! Hon kom hem till mig i lördags och då firade vi Alicia som hade Barnkalas, massa knäppa småbarn, Superskoj -.- Men vi hade det chill :P Sen kollade vi på Shakespeare In Love, jättegullig film om du frågar mig, så romantisk! Men sorglig på slutet... Vi hade väääärsta lat dagen på lördagen, vi spelade X-box (shrek 2), Wii (Mario car), kollade på lite mer film (hancok(?) män som hatar kvinnor). Sen skulle hon åka hem på söndagen för hon skulle springa Tjejmilen. Jag fortsatte med mitt slappande och gick in på Facebook där frida var inloggad :) Vi skrev några rader till varandra innan vi kom fram till att hon skulle komma över till moi :) Jag skrev lite inbjudningar till Pappas 50års kalas,sen försökte vi göra om bloggens design... Och nu har jag kommit på hur man gör:) Sen har jag bara suttit vid datorn och kollat på den BÄSTA siden ever, om du, ja JUST du vill göra mig lycklig. Gå då in på den här sidan(http://www.zazzle.com/jacob+black+gifts) och köp en grej till mig! Team Jacob förstås! :) Den sidan är bäst, tänker köpa något omdet inte kostar för mycket :)
Det var allt, bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0