Oj, oj, oj...

Igår så var det en roliga dag! Orkade inte blogga när jag kom hem, vi hade gäster så skulle vara lite social :P Men nu ska jag berätta vad som hände igår :D

Jag skulle möta upp Sofia vid hötorget klockan tre, så jag åkte med pendeln dit, men när jag skulle på pendeln messat hon och säger att hon kanske skulle bli lite sen. Så jag fick vandra omkring lite där, men till slut kom hon! Och vi hade så kul! Vi gick typ runt hela stan, kändes det som :P Vi hittade coolaste affären där de sålde "teater kläder"! Vi provade lite peruker jag ville köpa en vit, men den kostade över 200kr och det ville inte jag lägga ut på en perukm som jag inte skulle anvämda så mycket... Sofia köpte en väldigt cool väska på lagerhaus, skulle också köpa en sån, men hade precis köpte en väska... Sen skulle vi möta Patricia och Malin m.fl vid plattan, men de var sena så jag och S gick till gallerian för att köpa glass, och sen kom P o M med Karro, cissi och Emma(?) tror att hon hette så :P Vi gick lite orkar inte skriva alla detaljer, det lämnar jag åt www.malinrydell.blogg.se och www.paty.blogg.se. När vi väl hade lyckat ta oss fram tilll the Voice såg vi lite folk från skolan, vi träffade Bene på Burger King där M,P,C,K och E åt middag. Men på the voice va det full rulle kanelbulle... Man blev lite mosad, men inte lika mycket som jag trodde. Darin var först, sen var det några till som jag inte kommer ihåg namnet på. En artist lurade oss, jag trodde han skulle sjunga thriller av M.J, blev jätteglad (trodde att de sa att prince skulle komma, det lät ungefär som det. Och jag tänker på MJ när jag hör prince). Thriller började och sen slutade de :( fett sur jag blev! Jag och Sofia stack runt 9, vi hade ont i fötterna eftersom vi hade gått omkring innan... Och så var det inte så bra artister kvar... När jag närmade mig pendeln så började det dugga, och när jag hade kommit till Huddinge så regnade det lite mer, så fick cyckla i shorts och kofta tillbaka hem. Där väntade gästerna och jag fick äta middag. Sen spelade vi mario car, asså jag och mina systrar. Vi började kolla på Madagaskar 2 men slutade och gick och snackad med Bibbi, Mamma och Sonja (föräldrarna).  Somnade sen ganska snabbt.

Idag:
Just nu kollar jag och familjen på Madagaskar 2, som är så kul! Jag älskar Moto-Moto och alla andra djur. För er som inte har sett den, kolla på den! Vi geekade den under Spanien med Josse och Jennifer, vi kunde typ hela filmen tillsammans x)
Sen vid halv två ska vi cyckla till HERON CITY för att äntligen kolla på HARRY POTTER och HALVBLODSPRINSEN! :D Gud va jag har längtat!! :D:D
Ska fortsätta kolla på Madagaskar, ska bara lägga upp lite videos. Ska ladda över bilder från igår, men det blir lite senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0