Snart så...

... Kommer Patricia över till mig :D Vi är typ de enda personerna som inte går i skolan idag, av min kompisar *bigsmile*. Det känns lite bra sådär :D Så vi ska knalla runt lite i det enorma Huddinge Centurm och shoppa lite :P Sen ska vi chilla lite hemma hos mig där de tre A:na är... Alicia, Alice och Anton (fattas bara att Anna, alicias kompis, kommeröver xD elr en annan Alice... Hon har hur många kompisar som börjar på A och jag känner igen som börjar på I...) och Linnea ska ha Shelly över. Så det blir fullt ös. Vaknade av att de tre A.na snackade på undervånigen, det lät som alicia hade bjudit över hela sin klass x) Så just nu sitter jag och väntar på att P ska messa mig att hon är i Högdalen... Men dit verkar hon inte ha kommit än...
Igår kväll låg jag i min säng med datorn brevid och kollade på Skruva den som Beckham, så bra!
Här kommer lite bilder från the voice och när jag och Idunn målade naglarna x)

Moi and Idunn

Moi and Patricia

Moi and, oops :P Malin och Karro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh yeah, vi är snygga ;) <3

2009-08-17 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0