Trååååk

Hej mina nära och kära :P
Satt och hade tråkigt och kom på att Oktober är Kändis månaden :P Förra året var jag, Sofia, Cyntia och Frida + massa andra tjejer och såg Zac och Vanessa på hötorget. Vilka minnen! Vi sprang runt till olika ställen, haha... Och nu i år ska ju Jonas Brothers komma, det är så kort kvar! Och biljetterna släpps ju om några dagar enligt sofia! Då kommer det kännas så verkligt! Att de ska komma hit, till sverige, och jag kommer få se dem! Med mina egna ögon! Och att jag kanske får autografer och krama dem på signeringen =) Jag kommer att vara så överlycklig så om ni vill ha något, kan ni ju passa på att fråga mig då :P Jag blir lycklig bara på att tänka på det!
Men nu ska jag nog spela sims 3, elr läsa? Det blir nog sims 3 :P
Här kommer en video då Zac Efron och Vanessa Hudgens ska snacka svenska, det går inte så bra :P Men jag tycker att Zac var klart bäst :) Kolla på vanessas min när de berättar att hon ska snacka svenska xD Vilken min! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0