Night Night

Hej alla glad personer! :D
Jag ligger här i min säng och lyssnar på musik, ska snart slagga. Men ska bara berätta om min otroliga dag. Elr inte! Jag vaknade av mitt alarm, fixa iordning mig, kollade klart på Gossip Girl. Gick till centrum medan jag messade med Idunn :P Skulle till mammas jobb och hjälpa med att göra rent och sånt, men hon hade möte på morgonen som blev förlängt i en timme! :O Så jag vandrade runt i centrum, hittade några böcker jag vill ha, ett diadem med fläta till Linnea och peace örhängen till Alicia. Jag gav dem presenter idag, fick liksom impuls att bara köpa det till dem. Kom till mammas jobb och stannade där tills hlav fem, då hade vi plockat in allt i skåpen, sattt upp alfabetet och siffrorna och massa andra saker på väggarna, tvättat deras tavla osv. Det blev riktigt fin efter :D Får bara hoppas att de itne stökar till det (haha, som om det inte skulle bli stökigt med massa Tvåor!). Mamma och jag åkte till centrum för att handla presenterna till LA och jag fick en bok, Gossip Girl som tack :D
När jag kom hem kollade jag lite på Gossip Girl serien, var helt slut efter städningen! Sussane, Bjarne och Elin kom över och gjorde något, kommer itne ihåg vad xp Vi åt middag, grillat, mums! Kollade lite mer på TV och har varit inne på datorn, .ar ganska tråkigt just nu :)
Fast man får ju ändå njuta av kunna slappa, börjar på onsdag och har schema mellan 08.30 - 16,00 typ hela tiden i början! :O Tyck synd om mig! :( Är ganska nervös inför att börja, känner ingen. Eller kompisars kompisar... Men de gills ju inte precis... det kommer nog lösa sig :P Vet bara inte va jag ska ha på mig och sånt...

På fredag så kommer HELA new moon trailern ut, det ska bli roligt och se! :D Lördag är det the voice, vilka ska dit?? Jag och mina bästa ska dit och ha skoj, ska träffa sofia innan tror jag. Skulle ha PMS (pratat med Sofia) idag, men det blev inte så. Vi ska hitta på en grej som 99% av läsarna tycker är töntigt :P Men sånna är vi :P

Aja, om jag inte ska sova nu, ska jag fixa mitt rum! Blev lite sugen på att städa, vill måla om har en bild i huvudet... Men det innebär att mitt rum blir typ dubbelt så stor än vad det är nu! Har super litet rum, jag gillar det verkligen skulle inte vilja att ha så stor, men ibland kanske det skulle underlätta... Eller? Ska rensa, har ganska mycket prylar som är onädiga xD
Den här låten är så bra! Det finns nog en punkare i mig som vill ut, mamma var ju det förr, hade svarta slingor i håret, och säkerhetsnål "igenom" kinden (hon fuskade lite där) och sånt. Hahaha, det skulle allt va roligt att se! Men här kommer den:

Ett tips! Kolla med HD, det blir så mycket bättre! :D
Cya, I don't wanna be ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0