Halloj

Hej!
Idag var jag och Frida på Ung08, jag träffade Eva-Lie och Sara såg Paow där också för alla som ville veta :P
det var skoj, men det började ösregna efter typ en halvtimme och jag hade bara på mig korta shorts och en vit t-shirt... Det blev ganska kallt :P Sen åkte vi hem till mig och kollade på Gossip Girl säsong 1, säsong 2 har kommit ut, ska köpa den snart! Längtar tills 3:an kommer ut på TV :D
Har inte skrivit något alls på flera dagar och om jag har det är det bara om Twilight, jag ska skärpa mig! Men har liksom inte orkat ta upp allt jag har gjort i sommar... Det är en hel del. Men kom hem från Åland i söndags, var nära på att missa Ålands färjan hem igen! Bara för att vi inte fick plats med bilen på en anna liten båt, vi bodde på en liten ö vid Åland. Det var asroligt på Åland, vi åkte ut med deras båt (jag o kalle med föräldrar fick den nya och snabba båten).  Där badade vi på en liten plutt ö elr va man nu ska kalla det xP Sen blev vi attakerade av myggor, jag lovar att jag aldrig har sett så många innan! De var muterade och kunde bita igenom strumpor och kläder!
Asså jag ska bara lägga in en video med New moon sneak peak trailer. Jag måste sova, ska till mammas jobb imorgon måste alltså upp vid nio, vill sova lite innan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0